Şikayet konusu açın bari bu şeref ve haysiyet yoksunu adamlar R10 dan banlansın, bizde size destek olalım. Sizin yazılımı yazdığınız ve sattığınız tarihler belli. Cacheler ve arshive görüntüleri ile moda bildirin. Bu kadar yüzsüzlük olurmu ya, adam haramı hırsızlığı sanat eylemiş. Anonim js leri kullanırsan sana ait olmaz diyor. Sanırım 16 yaşında yada daha altında biri ile muhatap olmuşsun kardeşim.
Bu scripti satarsa ve o scipti senin isim listende olmayan birinde görürsen mevcut kayıtlarında savcılığa git, müşterisini dava et, sen hiç bunlarla muhatap olma. Müşteri mahkemeye wrez script için gidince zaten gerie dönüp hep onları taraf eder hemde ciddi anlamda işlerin boyutu büyür.