First adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Profsyonel olmayan kullanıcılar için operatör telefonu tam isabet olur. Ayrıca 799 liraya eşdeğer özellikli çin malı olmayan bir model söyler misiniz ?
Neden Çin malı olmayan bir cihaz söyleyelim? Bu cihazda ZTE tarafından yapılıyor.Yani Çin malı.Bu cihazın orjinal modelinin çinde ki satış fiyatını öğrendiğinizde vereceğiniz tepkiyi merak ediyorum.Meizu MX4 isimli cihazı görmediniz sanırım.Üstelik sadece 200 TL daha fazla ödeyerek sahip olabiliyorsunuz.
Operatörler bu cihazlarla insanları kazıklamaktan başka birşey yapmıyor.