Merhabalar,
Yaptığım bir projede belirlediğim porttan veri geliyor, bunu veritabanına atıyorum. Ancak ağdan mıdır delaydan mıdır bilmem, bazı yerlerde 5 dakikada bir soket time outa düşerken yada herhangi başka bir hatadan kapanırken, bazı yerlerde ölümüne çalışıyor..
Ben de fonksiyon catch e düştüğünde, soketi tekrar açtırıyorum. Burada da sorun oluyor, 1 açıyor 5 açıyor 6. da açmadan kalıyor öyle. Debug etme şansım yok ne zaman olacağı belli değil, sadece hataları alıyorum.
Fikir danışmak istiyorum sadece, nasıl birşey yapmalıyım ki tcp soketin kapandığı an tekrar başlatsam bile sorun yaşamasın ya da uygulamayı mı restart ettirmeliyim her catch'e düştüğünde?