Optimizasyon iyi olmalı. İçeriği düzenli girmek iyi olur. Makalelerin içeriği, dilin sadeliği, kıllanılan görsel. Ben seo uzmanı olarak falan değil bir ziyaretçi olarak diyorum. Konu işime yaramazsa tekrar gelmem ama yararsa tekrar tekrar gelirim. Siteye her gelen böyle yaparsa zamanla artar.


Tabibu dediklerim sadece buz dağının görünen kısmı. :-)