TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Blogger hesabı al hocam.blogger hesabına reklam kodunu koy... erhanyilmaz.com diye de domain bagla blogger hesabına olsun bitsin.. godaddy den 2 tl ye domain alabiliyorsunuz...bana kalırsa kimse adsense kodunu koymaz...çünkü bu kod konulan siteye sıkıntı verebilir..

sen dediğim gibi yap hocam...en mantıklısı bu...blogger hesabına da 15 20 yazı gir olsun bitsin.ugraşma yani
Dediğiniz gibi Bloger Hesabına yaptım ama Şöyle Bir yazı yazıyor ondada
..... (Adsense Hesabınız Onay Bekliyor).....
Yani Başka çaresi yokmu Adsense Aktifleştirmenin. Veya reklam birimini İptal etmenin