Teşekkür ederim hocam. Android yada ios düşünüyorum


gncsrht adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İpad 1 3g cihazım var temizdir.Kutusu vs. yok baya önce alınmıştı cihaz isterseniz 150 tl ye gönderebilirim.
Hocam tabletin özelliklerini ve resimlerini göndermeniz mümkünmüdür acaba? Yada tam olarak hangi model olduğunu belirtirmisiniz lütfen