aynı sı bizde de oldu
hs kaontrol etmek için hs banladılar nüfus cüzdanını yolladık 1.5 yıl sonra açtılar
reklam açalım deidk reklam açtık 10bin tl reklam harcaması yaptık sonra nasıl olduysa yine kapattılar reklam hs nı
1 yıl sonra açtılar tekrar
bu arada bende başka bir hs reklam vermeye başlamıştım. 2 ay kadar reklam verdim.
diğer hs reklamını özür dileriz yanlışlık oldu deiler açtılar
açar açmaz kredi kartım değiştiği için yeni ödeme yöntemi ekledim. diğer hs o kredi kartı var diye hs yine kapandı
şimdide reklam vermediğim halde olumsuz reklam diye kapattık diyorlar
nasıl açabiliriz diye mail yağmuruna tuttum
bekliyorum
yapabilecek başka birşey var mı