hocam sorduğun soruların yanıtı
1- yönlendirme o şekilde oluyor
2- bana göre seo açısından m.site.com şeklinde değilde direk sitenin kendisini mobil uyumlu haline getirildiğinde daha verimli oluyor
3- evet google kendisi mobil uyumlu site diye işaretleyip o şekilde indexliyor
cevabınız için teşekkür ederim saolun
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:25:03 -->-> Daha önceki mesaj 10:23:19 --
hocam sorduğun soruların yanıtı
1- yönlendirme o şekilde oluyor
2- bana göre seo açısından m.site.com şeklinde değilde direk sitenin kendisini mobil uyumlu haline getirildiğinde daha verimli oluyor
3- evet google kendisi mobil uyumlu site diye işaretleyip o şekilde indexliyor
Arkadaşım ben subdomain açmana gerek yok. Sitende bulunan tasarımı responsive yapabilirsin.
hocam dediğiniz şekilde daha güzel olur ama responsive tasarımı bilmyiorum açıkcası bootstrap da öğrenme fırsatım olmadı bu yazdığım en kolayıma geldi açıkcası ama bunların dışında bir öneriniz varsa yada kaynak belirtirseniz kurcalıyım sonuçta bunuda öğrenmem gerekir.