Volter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dispute geçersiz olmuyor. İşlemden sonra, parayı hemen banka hesabına çektin diyelim. 3-4 gün içerisinde dispute çekerse banka hesabına çekimin iptal olur ve para gider (tabi dispute'u kazandığını varsayıyoruz). Yok, eğer 3-4 gün geçer ve para banka hesabına yatar da öyle çekip kazanırsa, bu kez hesabın eksi bakiyeye düşer ve sınırlandırılır. Sonra sürekli PayPal seni SMS ile, mail ile ve bazen de direk arayarak (sistemdeki telefonun doğruysa) taciz etmeye başlıyor. PayPal'a borcunuzu kapatın yoksa size dava açarız, bu konularda avukatlarımız var, süründürürüz gibi zırva yapıyorlar anlayacağın. Eğer başında böyle bir dert varsa bırak, hiçbir şey ödeme. Çünkü Türkiye Cumhuriyeti kanunlarına göre, bankacılık mevzuatında hiçbir banka kuruluşu müşterinin hesabındaki parayı ondan izinsiz alıp başkasına veremez. En fazla müeyyidesi bloke koymaktır. Bu hükümle PayPal sözleşmesi çeliştiğinden dava açamıyorlar, açsalar bile kaybederler. Umarım açıklayıcı olmuştur.
Bilgilendirme icin tesekkurler peki hocam bu dispute olayina itiraz edebiliyormuyuz? Ne bileyim dolandirma amacli falan olur dispute cekerler o konuda itiraz edebiliyormuyuz boyle bir olay yasarsak ve itiraz edebiliyorsak ne kadar gecerli sayiliyor itirazimiz ?

MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hesabın -bakiye'ye düşüyor.
Anladim tesekkur ederim bilgi icin.