HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hafız benim zorumla mı gittin polis oldun ben na payım simdi.
Senin özlük haklarından bana ne cidden ya bana ne ki senin haklarından sen kabullenmişsin girmisin tamam değiştirmek istiyorsan değiştir.
Ama ben bir buduncuyum sen o görevi yapıyorsan şehit olmayı da zaten göze almış olman lazım çünkü orada sadece kendini, beni değil bir budunu koruyorsun tamam anlaştık canın kıymetli sevmiyor isen istifa et tutan yok ya seni.
Hocm bu konu sizi ilgilendirmiyorsa konuda ne işiniz var onu anlayamadım? Ayrıca böyle bir mevzu bahsedilirken anlattığınız anektodun bu konuyla ne ilgisi var onuda anlayamadım? Neyse yinde ilginiz için teşekkür ederim hocam.

Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam arkadaşım bu sene pmyo başvurusunu bekliyor. akıbeti ne kapatıldı mı, alım yapılmayacak mı ben anlamadım
Hocam Polis akademisi güvenlik bilimleri fakültesi ile PMYO birbirinden farklı okullar. Polis akademisi 4 yıllık amir okuludur ve sadece bir okulu vardır PMYO ise 2 yıllıktır polis memuru yetiştirir ve hatırladığım kadarıyla 20 ilde okulları var.
Yani PMYO nun kapatılma ihtimali yok ancak su var muhtemelen bu yıl pmyo öğrenci alımı yapmayacak. pmyo ya girmek içinde sanırım şartlar değişecektir. Yukarıda verdiğim linklere bakarsanız anlarsınız