Merhaba arkadaşlar uzun zamandır merak ediyorum bu konuyu, bilen arkadaşlar aydınlatırsa çok makbule geçer.
Telif hakkı olmayan bilgilerin paylaşıldığın bir sitenin içeriğinin tamamını çekmek yasal olarak suç teşkil eder mi?
Veriyi botla çekmek suç değilse yine botla ilgili olarak;
Bir siteden 30k kadar içerik çekmek istiyoruz farzedelim, bunun için de botun ilgili sitede 90k kadar sayfa gezmesi gerekiyor. 2 günde işlemi tamamlarsak bu bi tür saldırı olarak algılanır mı, içeirği alınan site (yasal açıdan ) mağdur edilmiş sayılır mı?
Veriyi çektiğimiz sitenin bir firmaya veya kişiye ait olması bi' fark yaratır mı?
Eğer firmaya ait bir site ise ve suç teşkil eden bir durumsa yabancı veya yerli bir firma olması bir şeyi değiştirir mi?