CeLp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam şimdi gönderdim ve 10 dakika içinde pin sorunumu çözdüm

Adına Fatura göndermen yeterli. Benim adıma fatura yok. Kimliğimide göndermek istemedim. Sonradan Morhipodan alışveriş yaptığım aklıma geldi. Morhipodan gelen faturayı taratıp gönderdim kabul ettiler. Adres ve isminin yazması yeterli.

Sayın Kullanıcımız,

Kimliğinizi kanıtlayan belgeyi gönderdiğiniz için teşekkür ederiz. Gönderdiğiniz belgenin, AdSense için adres doğrulama gereksinimini karşıladığını bildirmekten memnuniyet duyarız. Artık bu hesap için PIN girmenize gerek yoktur.

diye mail attılar.

Hocam peki faturayı nasıl gönderdiniz, nereye mail attınız?