Merhaba arkadaşlar,
Son sürüm phpBB sitemde şu tip bir CPU problemi yaşamaktayım;
Eklentileri kaldırdım, temayı değiştirdim, yandex kaynaklı olduğunu düşündüm ara ara hizmetleri kapattım ama tam net sonuç alamadım. Picklerden görüldüğü üzere bunun sebebini tahmin edebilecek arkadaşım var mı?
Sürekli bir CPU aşımı söz konusu değil ara ara oluyor. Bu neden olabilir?
Teşekkürler...