setrox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çalıştığı mantığı anladım..benim yapmak istediğime yakın bir sistem..bazı fikirler hoşuma gitti..yalnız bu öyle kolay bir iş değil..çok iyi bir otomasyon gerekiyor..baya iyi bir alt yapı kurmak lazım..
nasıl yapıyor hocam?