çalıştığı mantığı anladım..benim yapmak istediğime yakın bir sistem..bazı fikirler hoşuma gitti..yalnız bu öyle kolay bir iş değil..çok iyi bir otomasyon gerekiyor..baya iyi bir alt yapı kurmak lazım..