Kardeş, yazdıklarınızdan anladığım tek şey, izleme kodlarını kaldırıp görmeyerek rahatlamak.. Bu durumda zaten ortada problem yok demektir..
Bu da bir metod tabii ki.. :-)
En iyisi değerlendirmeyi bitireyim.. Önemli olan sonuç almak ve yararlı olmaksa, kim ne anlıyorsa onu uygulasın vesselam..
Saygılar.. sevgiler..
sen nasıl bi adamsın ya
analytics kodunu kaldır o trafik gelmeye devam edecek diyorum idrak edemiyorsun