ASABi_Hoca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeş, yazdıklarınızdan anladığım tek şey, izleme kodlarını kaldırıp görmeyerek rahatlamak.. Bu durumda zaten ortada problem yok demektir..

Bu da bir metod tabii ki.. :-)

En iyisi değerlendirmeyi bitireyim.. Önemli olan sonuç almak ve yararlı olmaksa, kim ne anlıyorsa onu uygulasın vesselam..

Saygılar.. sevgiler..
sen nasıl bi adamsın ya

analytics kodunu kaldır o trafik gelmeye devam edecek diyorum idrak edemiyorsun