mevzuyu sağlıklı bi şekilde okusaydı daha net kavrayabilirdin

diyorum ki ben bu lanet trafikten bıkmış, sinirlerim bozulmuşken
yandex e geçirdim sitemi 1 aydan fazladır yandexte olan metrica kodum ile hitlerimi takip ettim analytics e tekrar girdim bu süreç içerisinde benim sitemden okumasına imkan vermeyen kodu bu botlar okutabilmiş yeterince açık aslında benim kodum felanda yok ortada bi tek koddan bahseden sensin sitenizden analytics kodunu kaldır hitini 1-2 gün öyle takip edersen ne demek istediğimi zaten anlayacaksın herkesin işine yarasın bu mesajı daha önce yazmıştım ama hala sorunu yaşayıp başka isimlerde konu açanlardan sebep kimse sağlıklı bi şekilde faydalanamıyor bu konuda öyle olacak millet bu konuda araştırmacı değil açın bi konu nede olsa biri cevaplar zihniyetinde olduğundan aynı şeyleri çok kişi yaşayarak maruz kalıyor. kaldırın kodu bide öyle deneyin bakalım analytics sayaçlarınızdaki artış sizi tatmin edecek mi.