yandex e yönlendirdim o günden sonra 1 tane trafik gelmedi
Benim kodum bana, senin kodun sana deyip konuyu kestirmeden kapatabiliriz de kimsein işine yaramaz:-)
Yandex'e yönlendirmişsiniz.. Peki, bu hain botlar aslında sitenize girmeye devam ediyor da, YANDEX bunu göremediği için rahatlamış olmayasınız? :-)
Neyi nasıl yaptığınızı yazın ki, benim kodumu kullanıp sonuç alamayan arkadaşlar, sizinkini uygulayıp rahatlamış olsunlar..