Merhaba arkadaşlar,
dün akşam bir arkadaşımla görüşüyordum telefonla, arkadaş telefona mesaj geldi bi dakika dedi tanımadığı bir numara mesaj atmış dün akşam 23 dakika kimle konuştun diye o da bana dedi kanka böyle mesaj geldi diye 23 dakika benle konuşmuştu.
Mesajı atan kişi, arkadaşımla 23 dakika konuştuğumu nerden biliyor ? Böyle bi imkan var mı ? söylediğine göre telefonları da dinleyebiliyormuş. Böyle bi saçmalık doğru mudur nasıl oluyor ve olabilecek ihtimalleri sayabilir misiniz?
- Hayır arkadaşım şaka yapmıyor ciddi bi konu yüzyüze oturup görüştük bugün.