Konu
Bireysel emeklilik sigortanız var mı?
16-05-2015, 20:46:07
#4
nerazzurri
Ben 3 4 sene önce yaptırmıştım bu ilk çıktığı senelerde. 1 sene durdum para lazım dedım geri çıktım. O aralar devlet çıkanlardan stopaj alıyordu. Daha sonra kaldırdılar ama bizim stopajlar yalan oldu.