Ben 3 4 sene önce yaptırmıştım bu ilk çıktığı senelerde. 1 sene durdum para lazım dedım geri çıktım. O aralar devlet çıkanlardan stopaj alıyordu. Daha sonra kaldırdılar ama bizim stopajlar yalan oldu.