CevherDizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben yillarca sigortacilik egitimi aldim ve yilalrca da calistim bu sktor de ama bana Bes hep sacma gelmistir.Ssk daki butce acikligini kapatmak icin fon olusturma cabalarindan ibaret gibi geliyor bana he para biriktiremeyenler ve parasini nasil degerlendiremeyecegini bilmeyenler icin devlet katkisi oldugu surece guzel bir yatirim araci olabilir.

Soyle ki yillik asgari ucreti gecmedigi surece devlet %25 destek veriyor ama bu ne kadar surecek bilinmiyor. Eger devlet katkisi 1-2 yila biterse bes yaptirmak zarardan ibaret olacaktir.Bes yaptirirken sirkete ozellikle dikkat ediniz ve son yillarda ki getiri yuzdesine bakmaniz faydali olacaktir.
Sektörde çalıştığınız yıllarınızı boşa harcamışsınız.
Ne alaka BES Fonlarının SGK açığını kapatmak için varolması.Açıklarmısınız.