bazı konularda haklısın. fakat bazılarında yapıp başına gelenleri yazmışsın. başına gelenler herkesin başına gelmeyebilir . mesela bazı şeylerde seninle tam zıt yaptığım şeylerde var işe yaradığı için söylüyorum . ama sendede diğer türlü işe yaramış. tam net bilgilerdir demek yanlış olur yazılanları hepsi. ama tecrübelerini paylaştığın için teşekkürler.