Arkadaslar orda ben detayli bilgi verdim pm istemeyin bana aradiniz hesap türünü buraya yazmadan pm olarak atin ben size döneyim orda gerekli bilgiyi katogerileri verdim bir daha pm atin diyen olursa yoneticilere sikayet edecem bazi arkadaslarimiz masus post kasmak rank kasmak icin pm istiyolar diger arkadaslara gec dönüyoruz haksizlik oluyor .