Bu başlığı açtığına sevindim. Geç de olsa bir teşekkür de ben etmek isterim.
Allah nazardan saklasın ama sanırım 5 sene filan olmuştur sorunsuz bir şekilde Aysima firmasından aldığım sunucuyu kullanıyorum. Yaklaşık 10 yıldır filan kendi sunucum var ve hep sorun yaşıyordum. Bir arkadaş tavsiyesiyle yıllar önce bir sunucu aldık ve bazen aylarca sunucuya bakmadığım halde sorunsuz çalışıyor. Birkaç defa geç saatlerde açtığım bildirimlere de hemen dönüyorlar.
Teşekkürler Aysima