Yazılımcıların olduğu foruma açarsam gelecek cevap belliydi zaten Kimsenin pazarlamacı diyecek hali yok

Ya peki o zaman sorunun 2. kısmına geleyim, madem yazılımcı önce geliyor bu pazarlamacıların havası ne arkadaş? Tanıdığım ortaklık yaptığım tüm pazarlamacılar bir süre sonra ben olmasam sen para kazanamazsın sen bir hiçsin moduna neden giriyor