merhabalar önlisans 2. sınıf öğrencisiyim kısmet olursa haziran ayında okul bitiyor. Babamın adına olan sigortaya bağlıyım (ssk) bu okul bitince hemen haziran ayındamı biter? 2. sorum ise eylül ayında açıköğretim okursam sigorta devam edermi