Stubborn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynı kasktan bende var kısa mesafe için yaz aylarında çok iyi oluyor ve fiyatı baya iyi yazmışınız
ben kış ayında kullanabildim,yazı göremeden motor çalındı,güzel yorumunuz için teşekkürler.