PrimateSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
alanadlari.com hesap açtım deneyeceğim birazdan. 50TL civarına almak isteyen çok oldu, ben değerinin altında da olsa işime yarayabilecek bir ücrete satma niyetindeyim.
Ben zaten 50 TL'ye gitmemesi için sana kinaye yaptım...50 TL'ye almak isteyen kişi neden 1000 TL vetya 5000 TL desin değil mi Amacım bu domaini sana daha yüksek bir fiyata sattırmak