Arkadaşlar terzi kendi söküğünü dikemezmiş lafını çok iyi yaşıyorum şuan. Kendim amatör de olsa grafik logo tasarımları yapıyorum. konularımı incelerseniz yapmış olduğum bazı çalışmaları inceleyebilirsiniz. Neyse gelelim meselemize.
Arkadaşlarımızla birlikte Özgün Eğitimciler Derneği adıyla bir eğitim derneği kurduk. Derneğimize logo tasarımı yapıyorum fakat bir türlü işe yarar bir çalışma çıkaramadım.
Tüm arkadaşlardan fikir ve önerilerini, taslak olabilecek yardım çalışmalarını bekliyorum.
Tasarım: Özgün Eğitimciler Derneği adına olacak
Renk Seçenkeleri: Sınırsız
Olumlu yorumları beğenilecektir. Teşekkür ederim.