Sprite konusunu anladım hocam. İlk değer x, ikinci değer y koordinat değeri oluyor. Burası tamamdır.
Yalnız reklam yerleştirmede "kapsayıcı" div'den ne demek istediğiniz pek anlamadım. Kod bilgim HTML'de div konusunda ve CSS'de genel olarak az.
Reklam boyutu 728x90. Nasıl bir "kapsayıcı" div oluşturmalıyım? Örnek kod verebilir misiniz acaba?
<div class="kapsayici">
<div class="reklam">[Reklam Kodu]</div>
</div>.kapsayici {width:1000px;}
.kapsayici > .reklam {width:500px;margin:0 auto;}Tarzında kullanırsanız işinizi görecektir hocam.
İyi Çalışmalar.