grafik_yazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Joomladan Open Carta geçmeyi düşünüyorum. Seo ve yönetim panelinin kullanım rahatlığı açısından sizce joomla mı daha iyidir yoksa Open cart mı ?
sanırım opencart daha iyidir, neticede joomla nın işi eticaret değil ancak opencart'ın asıl amacı bu.