MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba Arkadaşlar,

Ne yaptığımızla ilgili detay veremeyeceğim buradan. Axult bir şey değildir, yanlış anlaşılma olmasın.

Satış yaptığımız ürünlerin açıklama kısmının tasarımı yaptırılacak. Ben kendimce psd olarak bir şeyler yaptım bizim piyasadaki en iyi ikinci tasarım diyebilirim kıyaslanırsa ama psd olduğu için sürekli düzenleme yükleme sıkıntı olacak.

Html/css daha az maliyetli ve düzenlemesi kolay diye fikir değiştirdim. Yaptığım örneği ve rakip firmanın tasarımını PM ile ileteceğim.

Belirli bir kalıp yapılacak sonra ben içeriği değiştireceğim. Flatımsı renk ve tasarımlar daha hoşuma gidiyor onu da belirtmek istiyorum.

Konunuzla beraber PM atarsanız veya yorum yaparsanız geri dönüş yaparım en kısa sürede.

Gece açtım konuyu o yüzden karışıklık olmuş olabilir yazımlar da..
Pm Gönderildi.