ahahhaha sitedeki kurumsallığı kesss adam logoya vesikalık koymuş

işte işini ciddiye alan vs işini ciddiye almayan
Doğal değil tabiki de, bu siteden pek doğallık beklemek de doğal değil

Yakında dağılır bence son günlerde 2-3 sitede daha görüyorum alt alta listeleme olayını