ahahhaha sitedeki kurumsallığı kesss adam logoya vesikalık koymuş işte işini ciddiye alan vs işini ciddiye almayan

Doğal değil tabiki de, bu siteden pek doğallık beklemek de doğal değil Yakında dağılır bence son günlerde 2-3 sitede daha görüyorum alt alta listeleme olayını