Selam arkadaşlar,

Şimdiye kadar yaptığım optimizasyonlarda ufak tefek tools'lar hariç ikinci parti yazılımlara ihtiyaç duymadım. Son zamanlar senuke lafı çok geçmeye başladı 2-3 gün inceleme fırsatım oldu. Gerçektende işimizi çok kolaylaştıracak bir yazılım yapmış adamlar. Ama baktığınız zaman proxy, captcha servisleri derken yazılım zaten pahalı aylık 200 doları geçiyor.

Öğrenmek istediğim şu ki bunu kullanan arkadaşlar var mı?
Faydasını gördüler mi?
Ve en merak ettiğim şey bu yazılım için bir windows server(VPS) almamıza gerek varmı yoksa kişisel bilgisayarımızdan bu programı kullanabilirmiyiz?

Şimdiden teşekkürler.