Mübarek forum'da herkes sütten çıkmış ak kaşık

Elin adamın video'sunu alıp editlersin, Yok ben açıklamasına link ekledim, Yok ben Türkçe çevirisini yaptım vs.. vs.. sonra üstünde emeğim var dersin.

Tv kanalı çalışıyormuş, Acunn çalışıyormuş Hepimiz bir yerden bişileri çalıyoruz.

ne yazık ki işin doğası bu, çok anormal değil.