Konunun bence de Türk olmakla alakası yok. Emeği kullanıyorsun bari saygı göster. Acunun bile bunu yapmaması çok ayıp zaten para babası olmuşsun doymuyor musun. Tabi herkes bu şekilde değil bir tarım televizonu bana videolarımı kullanma izni istedi, videonun başında ve sonunda logomu göstereceğini bildirdi. Ne kadar ince bir düşünce. Ama biz genel olarak sadece kendimiz para kazanalım diye müşteirler başka yöne kaçmasın diye emeğe saygısızlık edebiliyoruz. Ülkemizde Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu diye bir kurum var ama onunda bu durumdan bilgisi yok diye düşünüyorum