konu türkçülüğe gelmiş konu başlığına aldanmamak lazım. üstte bir arkadaş demiş türkler derken biz webmasterları kast ediyor diye.
yani adam türk ırkı hırsızdır demiyor.
adamın emeğini çalmışlar adam içinden gelenleri dökmüş birde siz vurmayın yani türklükle tabiki alakası yok.
o adamın türkçe makalesini veya türkçe videosunu gidip rus çalmayacak tabiki diğer bir türk webmaster veya türk internet kullanıcısı çalacak buradaki türk lafına o kadar takılmışsınız ki asıl mevzunun üstüne çıkılmış.
hırsız çok bu bir gerçek şikayetim var kategorisine bakın dolu görürsünüz. benimde başımda böyle belalar var allaha havale ediyorum ve bol bol küfür ediyorum sülalelerine.