Ben kişisel blogumda yazdığım yazılarda, kullandığım kapak görselinin bile linkli kaynağını veriyorum yazının altında.
Emeğe saygı gösteren saygı görür.
Ayrıca bugüne kadar yazdığım yazıların onlarcası hatta hayat hikayem bile birçok site tarafından kopyalandı ama sonuç itibariyle beni etkileyen bir şey olmadı. Onların o içerikleri çaldığı gayet ortada olan bir durum. Görünen köy kılavuz istemiyor.
Ayrıca tüm genellemeler gibi elbette bu da yanlış fakat biz Türklerin büyük çoğunluğunda emek vermeden fayda sağlama hastalığı mevcut. O yüzden başlığı hatalı bulsam da yanlış bulmuyorum.