GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@metwebber; @truser; ilk sezon 10 numara ancak 2.sezon biraz tırt başladı
Aynen öyle bende 4. bölümü izledim şimdi. Konudan sapmaya başladılar sanki artık. Klasik bir diziye dönüyor gibi. Özellikle bu bölümde vadiye dair hiçbir şey yoktu