Merhaba arkadaşlar,
Elimde iki adet domain var.
1 ) dizi [nokta] in
2) 24haber [nokta] org
Bu iki domain ile ilgili görüşlerinizi almak istiyorum.
Not : domainleri numarasıyla yazarsanız sevinirim.
Sent from my iPhone using Tapatalk
2 domainde güzel. Lakin bir çok kişi in uzantısı nedeniyle beğenmeyecektir. Lakin ne olursa olsun Jenerik bir domain.