Sonuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar,
Elimde iki adet domain var.
1 ) dizi [nokta] in
2) 24haber [nokta] org

Bu iki domain ile ilgili görüşlerinizi almak istiyorum.

Not : domainleri numarasıyla yazarsanız sevinirim.


Sent from my iPhone using Tapatalk
2 domainde güzel. Lakin bir çok kişi in uzantısı nedeniyle beğenmeyecektir. Lakin ne olursa olsun Jenerik bir domain.