GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence Türkiye'deki yanlış düşünce bu işte hocam. Bilgisayar ile ilgilenenler değil, girişimi olan insanların olabileceği bir yer orası.
cidden haklısınız düşününce mantıklı geldi girişimci olmayan insan sadece işci olarak kalır.