ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim hocam.

bu arada sitede FCKEDİTOR yok. daha doğrusu script yok 1 sayfa php dosyası var o kadar.
tek bir sayfa.php var ise
o zaman sunucu kaynaklıdır hocam
bir başka siteden sizin siteye sızmış olabilirler. shell falan atmışlardır belki sunucuya.