chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
pm attım hocam.
Teşekkür ederim hocam.

bu arada sitede FCKEDİTOR yok. daha doğrusu script yok 1 sayfa php dosyası var o kadar.