Arkadaşlar sitedeki hemen reklam birimi artık işkembesi dizine inmiş, yıllarca tuvalete girmeyip içinde saklayan iğrenç göbeklerle dolu reklamlarla resmen kaplandı. Bunlardan kurtulmanin bir yolu yokmu allah aşkına. Kategori olarak engelliyorum genede çıkıyor. Sitede görsellik namına birsey bırakmıyor. Ki tbm çok geberik reklamlar.
Tecrübeli arkadaşların önerisini merakla bekliyorum.
ŞURADA ve
ŞURADA bahsettiğiniz konuyla ilgili 2 makale yayınladık. İşinize yarayacak öneriler var konuyla ilgili.