DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence çözüm üretmişler hocam 14 gün iade hakkınızla direk iade etmek istediğinizde yanaşmıyorsalar hakem heyetine başvurabilirsiniz açık ve net. Her şeyi de onlar yapamazlar elinden gelenleri sıralamışlar.
Dostum 14 günlük iade hakkını dile getirdikten sonra ürün açıldığı için buna yanaşmıyorlar ( tabi ki hakkımı arayacağım, hakem heyetine başvuracağım ). Çözüm üretmişler diyorsun da neye üretmişler bana denilen tek şey ürün orijinal. Ben ayıplı ürün diyorum onlar orijinal diyorlar, ben kalıcılık diyorum onlar orijinal, ben çözüm diyorum onların dediği tek şey yine ürün orijinal oluyor.Bunun neresi çözüm üretmek ...

BHCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
işte onu diyorum, kalıcılık konusunda ne yapabilirler hiçbirşey , en fazla değişim yaparlar ki kozmetikte değişim olaylarıda sıkıntılı
Eğer ürünün kalıcılığı zaten iyi değilse tabi ki yapabilecekleri birşey yok. Ancak daha önce kullandığım bir ürün ve kalıcılığı orijinalinin yanından dahi geçemez