Askere giderken 96 kiloydum askerde bir ara 82 ye kadar düştüm ama 6 ay sonra askerden döndüğümde 84 kiloydum. Askerde yaptığım tek şey ekmeği kesmekti birazda yemekler iyi olmadığı için az yiyordum. Ama düzenli yemek yediğimiz için etkiliyordu. Onun dışınnda 5 ay yine bilgisayar başında oturdum sıgır aktivite vardı buna rağmen 12 kg verdim.

Ekmeği şekeri kes sabah kahvaltını düzenli yap öğünlerini düzenli ve saatinde ye ve kesinlikle akşam 7 den sonra yemek yeme meyve yiyebilirsin. Herşeyden önemlisi bol su iç.