Ben askerde çok dayak yedim. Olmayınca olmuyor [emoji2]
Benim Askerlik bitti çok şükür'de Temmuz'da uzmanlık kursuna gideceğim askerde çalıştım filan ama olmadı Bir yandan'da bölük çavuşlugu yapıyordum fırsat olmuyordu öyle bitti zaman

önumde 3 ay zamanım var her akşam koşuyorum 3-4 km tek kafama taktığım barfiks