Astra J sonrası özellikle kalite, yol tutuş ve tokluğu Leon' da alamazsınız ancak bu fiyat aralığında 1.2 TSI efsane motorlu ve yenilikçi tasarımıyla Leon bence güzel bir seçim.
Bu fiyatlarda Fiesta gibi B segment araçlar bence de akıl karı değil.
valla öyle ya şimdi astrayı satıp fiestaya aynı paraya binmek saçma geliyor. leonda konfor astra 2010 modeldı bu 2013 felan hatasız binicem sizce o linkteki araç alınır mı leon .