Kuralsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Belli bir rakamın üzerinde para girince veya şikayet durumunda banka hesaplarınız inceleniyor. Google ödemeyi yaparken, ödemenin Adsense geliri olduğunu açıkça belirtiyor. Bunu gören memura "Ödemeyi dayım yolladı, adı Google, soyadı Adsense" mi demeyi düşünüyorsunuz? Evet gerçekten de "bazı arkadaşlar ne dediklerini bilmiyor".
İyide ben bir iş yerinde çalışmıyorum gelirim yok ssk yok ve işsizlik maaşı alıyorum bunu devlete ıspatladım şimdi hangi durumda benden vergi isteyebilir hesabıma giren çıkan para senede 100bin üstünde ama benden banka bilgilerimi banka girdi çıktılarımı devlet benden istemedi işsizlik maaşı için. Ben buna istinaden konuşuyorum.