hocam valla düzgün temiz bir fiesta 38 den aşagı yok o segmentte arabalara 38 40 para vermek te istemiyorm açıkcası. yolladıgım araç konforlu doananım ve görsel olarak iyi azda yakıyor. evet çerez gibi satılcak bir piyasası yok gördüğüm kadar. Ama çok hoşuma gitti. fiesta segmentindeki araçlara alayım diyom ama temize çok para istiyorlar bende üst segmen bakıyorum artık.